Snovi -

Saveti za zdravo spavanje drugi deo

Autor ivanica | 22 Decembar, 2009 | read_nums (1256)

    Koristite se svetlom kako biste namestili svoj telesni sat
    Svaki ljudski organizam ima neku vrstu unutrašnjeg sata koji pomaže pri regulsanju spavanja. Taj sat vrlo je osetljiv na svetlo i tamu. Svetlo govori našem telu da počinje aktivna dnevna faza. Kada ujutru ustanete pokušajte da upalite svetlo ako nema prirodnog upalite veštačka.

    Dremanje može ometati spavanje
    Možda su Englezi imali dobru ideju sa tea time-om u popodnevnim satima kada po prirodnoj stvari lagano postajemo pospani. Neki ljudi mogu sebi priuštiti kratko popodnevno dremanje i normalan večernji odlazak na spavanje. Ako imate problema sa večernjim spavanjem svakako izbegavajte popodnevno dremanje. Ako baš morate dremati pokušajte to da činite u ranijim popodnevnim satima i nikako nemojte dremati duže od pola sata.

    Alkohol, kafa i pušenje
    Alkohol smanjuje kvalitet spavanja. Mnogi ljudi misle da čašica alkohola pre spavanja pomaže kako bi lakše zaspali. Iako ćete možda brže zaspati, alkohol smanjuje kvalitet spavanja i može dovesti do buđenja tokom noći. Kako biste izbegli ovaj efekat, klonite se alkohola par sati pre odlaska na spavanje.

    Kafa

    Možda ćete se iznenaditi kada saznate da može da stvara problema sa spavanjem čak i 10-12 sati nakon konzumacije. Ako ste baš veliki ljubitelj kafe i ne možete bez nje, nikako je nemojte više piti nakon ručka, samo ujutru.

    Pušenje izaziva problema sa spavanjem na više načina. Nikotin je stimulans koji ometa san.


1 Komentari & 0 Trekbekovi od "Saveti za zdravo spavanje drugi deo"

    jao kafa...kad bih mogla da je popijem samo ujutru, bilo bi divno

    Autor Jellena 22 Decembar 2009, 21:29
Dodaj komentar





Zapamti me

Kategorije

Arhiva

Linkovi